Skip to content

Polityka prywatności

  • 01

     Informacje ogólne

    Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Instynkt Creative Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Świętokrzyska 18, 00-052 Warszawa, zarejestrowana pod numerem NIP: 5252678603, REGON: 365563341, KRS: 0000638616. Wszelkie zapytania dotyczące przetwarzania danych osobowych można kierować na adres e-mail: ochrona.danych@instynkt.com.pl lub pisemnie na adres ul. Świętokrzyska 18, 00-52 Warszawa.

  • 02

    Pojęcia używane w Polityce prywatności

    W związku z działalnością i usługami, które świadczymy, przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:

    • realizacja rezerwacji stolika (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • kontakt w sprawach organizacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • cele analityczne i statystyczne (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
    • ewentualne dochodzenie roszczeń lub obrona przed nimi (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    Przetwarzamy, w szczególności następujące dane osobowe:

    • mię i nazwisko
    • Adres
    • Numer telefonu
    • Adres e-mail
    • Miejscowość
    • NIP
    • Informacje dotyczące Twojej aktywności na naszej stronie internetowej
    • Adres IP
    • Przeglądarka internetowa i rodzaj urządzenia, z którego korzystasz
  • 03

    Kto może otrzymać Twoje dane

    Twoje dane mogą być udostępniane wyłącznie zaufanym partnerom, którzy wspierają nas w świadczeniu usług – takim jak dostawcy oprogramowania, firmy obsługujące systemy rezerwacyjne, wysyłkę newsletterów, hosting oraz płatności. Przekazanie danych odbywa się zawsze na podstawie odpowiednich umów i wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji określonych celów.

  • 04

    Prawa oraz dodatkowe informacje o przetwarzaniu danych

    W określonych sytuacjach Administrator może przekazać Twoje dane osobowe innym podmiotom, jeżeli jest to niezbędne do realizacji umowy zawartej z Tobą lub w celu wypełnienia obowiązków prawnych. Dotyczy to w szczególności:

    • upoważnionych pracowników i współpracowników, którzy korzystają z danych wyłącznie w ramach realizacji celów działania serwisu.
      Dane osobowe będą przechowywane jedynie przez okres niezbędny do wykonania związanych z nimi czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (np. przepisami dotyczącymi rachunkowości).
      W przypadku danych wykorzystywanych w celach marketingowych, okres ich przetwarzania nie przekroczy 3 lat.

    Masz prawo do:

    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich poprawienia (sprostowania),
    •  usunięcia danych,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przenoszenia danych do innego administratora.

    Możesz także wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, w szczególności w przypadku przetwarzania danych na potrzeby prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak profilowanie. Zastrzegamy jednak, że sprzeciw może nie zostać uwzględniony, jeśli istnieją ważne, nadrzędne względem Twoich praw i wolności podstawy do dalszego przetwarzania, w szczególności związane z dochodzeniem, ustaleniem lub obroną roszczeń.

    Masz prawo złożyć skargę na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do prawidłowego korzystania z Serwisu.
    W ramach korzystania z usług mogą być podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie – zarówno w celu realizacji usług wynikających z umowy, jak i prowadzenia marketingu bezpośredniego przez Administratora.

    Twoje dane nie są przekazywane do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Oznacza to, że nie są one przesyłane poza Unię Europejską.

  • 05

    Bezpieczeństwo danych

    Miejsca, w których użytkownik wprowadza dane osobowe, są zabezpieczone protokołem SSL, który szyfruje przesyłane informacje. Dane zapisywane są w bazie danych w formie zaszyfrowanej, dostępnej wyłącznie dla operatora posiadającego odpowiedni klucz dostępu. Administrator dba o bezpieczeństwo systemu, regularnie zmieniając hasła administracyjne oraz wykonując kopie zapasowe. Oprogramowanie serwisu jest systematycznie aktualizowane w celu zapewnienia najwyższego poziomu ochrony danych.

  • 06

    Formularze

    Serwis gromadzi dane przekazywane dobrowolnie przez użytkowników za pomocą formularzy – w tym dane osobowe, jeśli zostały one podane. Formularze mogą również zapisywać dane techniczne, takie jak adres IP czy znacznik czasu. Informacje te są wykorzystywane zgodnie z funkcją konkretnego formularza, np. do kontaktu, obsługi zgłoszeń lub realizacji usług.

  • 07

    Rejestrowanie działań

    Zachowania użytkowników na stronie mogą być rejestrowane w celach administracyjnych oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa serwisu.

  • 08

    Informacje o plikach cookies

    Serwis korzysta z plików cookies.
    Cookies (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe zawierające dane informatyczne, które zapisywane są na urządzeniu końcowym użytkownika. Są one wykorzystywane w celu prawidłowego działania strony internetowej. Pliki te zazwyczaj zawierają nazwę witryny, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu oraz unikalny identyfikator.

    Pliki cookies umieszczane są na urządzeniu użytkownika przez operatora Serwisu, który również uzyskuje do nich dostęp.
    Cookies wykorzystywane są w następujących celach:

    • utrzymanie sesji użytkownika po zalogowaniu – dzięki czemu nie ma potrzeby ponownego logowania na każdej podstronie,
    • realizacja działań marketingowych opisanych wcześniej w sekcji „Techniki marketingowe”.
      W serwisie stosowane są dwa główne typy plików cookies:
    • cookies sesyjne – tymczasowe, które są usuwane po wylogowaniu, zamknięciu przeglądarki lub opuszczeniu strony,
    • cookies trwałe – przechowywane na urządzeniu użytkownika przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

    Większość przeglądarek internetowych domyślnie akceptuje pliki cookies. Użytkownik może jednak w każdej chwili zmienić ustawienia przeglądarki – np. zablokować zapisywanie cookies lub usunąć już zapisane pliki. Szczegółowe informacje na temat zarządzania cookiesznajdują się w dokumentacji przeglądarki.

    Ograniczenie obsługi plików cookies może wpłynąć na prawidłowe działanie niektórych funkcji serwisu.

  • 09

    Zarządzanie plikami cookies

    Użytkownik ma możliwość zarządzania ustawieniami cookies poprzez konfigurację swojej przeglądarki internetowej. Każda z popularnych przeglądarek – takich jak Chrome, Firefox, Safari, Edge czy Opera – oferuje opcje blokowania lub usuwania cookies. Podobne funkcje dostępne są także na urządzeniach mobilnych (Android, iOS, Windows Phone). Wyłączenie plików cookies może jednak ograniczyć dostępność niektórych funkcji serwisu.

  • 10

    Bezpieczeństwo danych osobowych

    Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych, stosując odpowiednie środki organizacyjne i techniczne, takie jak szyfrowanie komunikacji oraz zabezpieczenia w systemach informatycznych, aby chronić dane przed nieautoryzowanym dostępem, utratą lub zniszczeniem.

  • 11

    Postanowienia końcowe

    W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresuochrony danych osobowych.
    Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Polityki Prywatności w przyszłości. Wszelkie zmiany będą publikowane na tej stronie, a w przypadku istotnych zmian, poinformujemy Państwa o nich w sposób widoczny (np. poprzez wysłanie powiadomienia).